Friday, March 13, 2009

WTF?

ipoh, 9 MAC

aku lepak sorang2 kat taman depan stesen keretapi ipoh sambil smoking..
pastu tibe2 datang sorang pakcik dalam umur 40-50an..

Pakcik: Hai

Aku angkat tangan kat die..

Pakcik: Ramai orang india mabuk la depan tu.. risau pakcik..

Aku: Ouh..

Tanpa dipelawa, pakcik tu duduk sebelah aku..

Pakcik: buat ape sini?

Aku: saje je lepak.. tak boleh tidur.. tidur kat hotel tu malam ni..

Pakcik: oh.. belajar lagi?

Aku: a'ah.. pakcik kerje ape?

Pakcik: kerje dekat pejabat peguam

Aku: pakcik lawyer la eh?

Pakcik: boleh la

Aku: ouh.. dulu saye ingat nak study law jugak

then kitorg sembang pasal lawyer

Aku: last time saye datang ipoh ni, saye terlantar kat hospital sebab kaki saye patah

Pakcik: ouh.. mane yang patah?

pakcik tu picit2 kaki aku.. then kitorg sembang pasal jenayah pulak

Pakcik: dulu kat sini ade dua org strangers tu mule2 baik je sembang sampai macam ni

sambil letak tangan atas bahu aku

Pakcik: tapi lepas tu salah sorang kluarkan pisau mintak duit

Aku: ouh..

Pakcik: malam makin sejuk ni.. kalau kene dakap sedap jugak

Aku: ok la pakcik.. makin sejuk ni.. saye nak naik dulu.. nanti risau esok lambat bangun pulak terlepas bas..

pakcik tu hulur tangan nak salam..


Pakcik: saye naim

Aku: syahmin

Pakcik: tidur sorang kan kat bilik.. perlukan teman dakap tak? sejuk ni..

Aku: erk.. takpe lah..

Pakcik: Nak pakcik dakap x? sejuk2 ni sedap kene dakap..

Aku: .....

then aku blah dari situ.. gile punye gay.. dah tuwe2 pun.. patut la aku prasan kat kaunter tiket keretapi, die asyik usha aku je..

3 comments:

izzati said...

teman dakap???:((
y him..y not me :P

syahmin said...

geli la gaye bahase tu (teman dakap).. huhuhu

Tatie Sharil said...

LOL.
tu la kau camin..
jambu sangat ni..